fbpx

Keresőoptimalizálás

Szeretnél előrébb kerülni a Google természetes keresési listáján?

Keresőoptimalizálást szeretnél weboldaladra?

  • Kevés a látogatód, Illetve nem tartod elég jónak weboldalad helyezését a Google természetes keresései között?
  • Szeretnél hosszabb időre előre kerülni az organikus keresések között? Akkor neked keresőoptimalizálásra van szükséged.

Mi is az a SEO (Search Engine Optimization) vagy magyarul Keresőoptimalizálás?

A Keresőoptimalizálás nem más, mint a keresőmotorokban való megjelenés és ennek javítása. Vagyis egy kifejezésre (kulcsszóra) minél előrébb legyünk az organikus (nem fizetett) keresési találatok között. A cél, mint mindenhol, az első helyezés elérése.

Hogyan csináljuk

Kulcsszó kutatást végzünk oldaladon, hogy egy sikeres projekt tervet tudjunk létrehozni a sikeredhez.

on-page optimalizálás
On-page optimalizálás és belső link struktúra

On-page optimalizálás és belső link struktúra kialakítása, hogy maximalizáljuk a rangsorolást.

 

Landing page
Landing page

Landing page építés és optimalizálás minden kulcsszóra

linképítés
Linképítés

Havi linképítés és tartalomszolgáltatás a rang növekedésének érdekében.

SEO Folyamat

Az Ügyfél üzleti tevékenysége, weboldala és versenytársai megismerése, annak érdekében, hogy használható dokumentáció legyen elérhető a projekt állomásain.

Felderítés

Projekt rövid bemutatása

Meghatározza az ügyfél-információkat és üzleti célokat, valamint az összes szükséges információt, hogy megfelelően tudjunk felderíteni.

Kulcsszó kutatás

Meghatározzuk a potenciális cél kulcsszavakat a projekt rövid ismertetésében és az üzleti célokat a SEO által kínált lehetőségek alapján.

UX áttekintés (opcionális)

Javaslatok a weboldal-teljesítmény javítására a felhasználói élmény és navigáció adataira épülve.

Összehasonlító elemzés

Meghatározzuk a SEO versenytársakat kulcsszó kutatás alapján. Lehetőséges és kockázatok az adott területen.

Stratégia

On-site stratégia

Dokumentáció a weboldal kód és tartalom módosításáról az optimalizálás érdekében, a kereső motorok számára.

Off-site stratégia

Potenciális partnerek meghatározása, linképítés és együttműködés érdekében, akik összhangban vannak a projekt témájával.

Tartalom stratégia

Ütemterv a weboldal tartalom létrehozásához, tájékoztató kampányok, közlemények a közösségi média számára.

on-site optimalizálás

Tartalmi megvalósítás

A tartalmi stratégia alapján a weboldal szövegének módosítása, hogy releváns legyen a kulcsszó kutatás közben megállapított kulcsszavakhoz.

Technikai megvalósítás

Weboldal kódjának módosítása, ami magában foglalja az oldalelemek ( meta adatok, kanonikus címek, nem követett hivatkozások és a belső hivatkozások ) módosítását is. Tartalmazza még a robots.txt, webhelytérkép, Google Analytics fiók és a domaint összekapcsoló Google Webmestereszközök fiókot is. De akár a közösségi média stratégia is bevonható.

Tartalom Marketing

Tartalomkészítés

Rendszeres minőségi tartalom létrehozása a Tartalmi stratégia alapján.

Nyilvános kapcsolatok (opcionális – extra költség)

Tájékoztasd ügyfeleid üzleti tevékenységedről sajtóközlemény, hírek és iparági csatornák segítségével annak érdekében, hogy növeld a tartalmad és linkeid expozícióját az weboldaladon.

Befolyásolás

Vedd fel a kapcsolatot potenciális partnereiddel azzal a céllal, hogy weboldalaikon közzétegyék a weboldaladra mutató linkeket.

Közösségi média (opcionális extra költség)

A közösség ösztönzése üzleti tevékenységedhez kapcsolódó tartalmak megosztására és megvitatására.

 

Elemzés és Jelentés

Havi teljesítményjelentés

Ügyfél-információk és üzleti célok meghatározása, valamint az összes szükséges információ, hogy lásd oldalad teljesítményét.

Negyedéves felülvizsgálat

Átfogó áttekintés a kampányról és a projektről, az elért eredmények alapján.

Készen állsz, hogy megvitassuk az ötleted?