fbpx

IncursionMedia

Az előző hónapban a legtöbbet letöltött App nem a Facebook és nem is az Instagram de még nem is a Snapchat volt

Laszlo Kulman, CEO, Magyarország

2018. november 6.

Egy új közösségi média óriás jelentkezett be a Facebook, Instagram, Snapchat és a YouTube mellé, és egyből felülmúlta az alkalmazás letöltések számát az előző hónapban.

Az Apptopia szerint, első helyen áll az amerikai App letöltési listákon egy videó megosztó alkalmazás, amely TikTok néven elérhető.

Azok, akik eddig nem hallottak a TikTok-ról, lehet, hogy a korábbi nevére emlékeznek: Musical.ly.

A Musical.ly-t a kínai Bytedance cég szerezte meg még tavaly, és három hónappal ezelőtt egyesítette a cég saját TikTok alkalmazásával.

TikTok alkalmazás

Google Play

Azóta folyamatos a növekedése, és az elmúlt három hónapban több mint 30 millió felhasználót szerzett magának.

Ebben az időszakban a havi aktív felhasználók száma 100 millióról több mint 130 millióra ugrott.

Az elmúlt három hónapban a Musical.ly-vel való egyesülés óta a TikTok alkalmazás amerikai letöltések száma 25%-os, amíg a világ többi részén 20%-os növekedést ért el.

Miért növekszik olyan gyorsan a TikTok?

A Musical.ly-vel való egyesüléssel járó érdeklődés mellett a TikTok gyors növekedésének egy része a marketingnek tulajdonítható.

Az Apptopia szerint, a Bytedance anyavállalat az elmúlt három hónapban jelentősen növelte a hirdetési kiadásokat, és szélesítette a különböző hirdetési hálózatok használatát.

Az adatok szerint, a TikTok letöltők gyakrabban böngészik az alkalmazást. A napi munkamenetek az elmúlt három hónapban 24%-kal nőttek.

Amiért megéri, a felhasználók 80%-a Android eszközökről érkeznek.

Az elmúlt hat hónapot tekintve a TikTok napi aktív felhasználók átlagosan 67%-kal nőttek.

Bár ez jelentős növekedés, a TikTok még mindig jóval a versenytársak alatt jár a napi elkötelezettségi arányokban.

Csak a letöltők 28.56%-a nyitja meg naponta az alkalmazást.

A Facebook, az Instagram, a Snapchat és a Youtube-nak is a napi elkötelezettségi aránya 95% körüli érték.

Mit jelent ez a Marketingesek számára?

Ha még nem, akkor ez azt jelenti, hogy a TikTok olyan alkalmazás, amellyel érdemes foglalkozni, ha még nem tetted meg.

Talán érdemes megfontolni, hogy a fiatal felnőtteknek szóló videóhirdetés kulcsfontosságú eleme a marketingstratégiáknak.